3D Max

Bevel

Bevel

Bevel (Spline modifier-i, yalnız xətlərə tətbiq olunar.)
Bevel Extrude kimi lay (layer) meydana gətirməkdə istifadə edirlər. Extrude ilə fərqi isə lay sayının çox olmasıdır.
Aşağıdakı şəkildə bir düzbucaqlıya (Rectangle) Bevel tətbiq olunmuş və Modifier menyusuna girərək, Bevel-in dəyərləri dəyişdirilmişdir. Bu şəkildən dəyərləri görə bilərsiniz. Level 1 və level 2-nin dəyərlərini dəyişdirərək müxtəlif məqsədlərlə istifadə edə bilərsiniz. Burada bir bıçaqın iti qismini meydana gətirmək üçün istifadə etdik. (Bevel istifadə ediləcək şəklin bağlı olması lazımdır, yəni kvadrat/kadr və ya dairə kimi bütün kənarları bağlı olmalıdır, düz bir xəttə Bevel tətbiq edə bilməzsiniz.)



Düzbucaqlının kənarına yandan baxsaq, aşağıdakı kimi olduğunu görərik.




Düzbucaqlı istifadə etmək yerinə, Line istifadə edərək bıçaq şəkli çəkdik və daha sonra, Bevel ilə yuxarıdaki nizamları istifadə edərək, bıçaqın iki iti kənarını düzəltdik.
Bıçaqın sapı isə, Lathe istifadə edərək edildi.