3D Max

Bir neçə addımda futbul topu hazırlayaq

Bir neçə addımda futbul topu hazırlayaq



1. Extendet Primitives altında yerləşən Hedra əmrilə səhnəyə şəkildəki kimi bir cism yerləşdiririk.



2. Ardından Modify menyusuna cism parametrlərini yuxarıdakı kimi dəyişdiririk.





3. Hedra cisminin üzərində sağ klik edərək Editable Poly çeviririk və Material Editora keçirik. Standart menyusunun altında yerləşən Multi/Sub Object daxil edirik. Açılan pəncərədən Set Number dəyərini 2 olaraq yazırıq. Daha sonra, bu iki rəngdən birini , birini isə qara ilə dəyişdirərək cismə göndəririk.



4. Modify menyusuna gələrək, Polygon moduna keçin və Edit Select All əmrilə topun bütün üz hissəsini seçin.



5. Bevel əmrini sıxaraq, dəyərləri yuxarıdakı kimi daxil edin.









6. İndi isə, Hedra cisminə bir Mesh Smooth daxil edin və dəyərlərini yuxarıdakı kimi edin.



7. Son olaraq da Spherify daxil edin və dəyərini yuxarıdakı kimi dəyişdirin.

8. İşıq və yer də hazırlayaraq, yuxarıdakı kimi bir səhnə əldə edə bilərsiniz.